MISIJA I POLITIKA.
Feroplast d.o.o. je u svim svojim segmentima orijentiran stalnom unapređenju i poboljšanju poslovanja, održavanju prepoznatljivosti na tržištu proizvodnje i prodaje proizvoda od žice, sustavnom prodoru na tržišta Europske unije i zemalja u tranziciji (posebno susjednih), te razvoju novih proizvoda i proizvodnih programa.
Ovu politiku ostvarujemo i ostvarivat ćemo:
1. stalnim praćenjem, prepoznavanjem i zadovoljavanjem zahtjeva kupaca
2. profesionalnim pristupom obradi zahtjeva kupaca na najvišoj mogućoj razini kvalitete
3. stvaranjem zahtjevnog i zadovoljnog radnog okruženja te motiviranjem djelatnika za odgovoran i kreativan pristup radnim obvezama kroz plaće i druge kompenzacije (nagrađivanje prema učinku i zaslugama)
4. stalnim profesionalnim usavršavanjem djelatnika kroz: pohađanje stručnih seminara, interno obrazovanje i samoobrazovanje, praćenje i usvajanje novih tehnologija, posjete međunarodnim sjmovima i izložbama
5. zapošljavanjem kvalitetnog i obrazovanog kadra (posebno mlađeg) kojeg krase osobine: radišnost, kreativnost, inovativnost, pouzdanost, poštenje i dosljednost
6. poticanjem suradnje i razmjene obavijesti u cijelom poduzeću posebno radi stasanja novog «naraštaja»
7. poticanjem rukovodnog osoblja na razvijanje sposobnosti za pravodobno prepoznavanje mogućnosti i poteškoća
8. uvođenjem i unapređenjem sustava kvalitete kroz ispunjenje zahtjeva i poboljšanje djelotvornosti sustava
9. uključenjem djelatnika u izgradnju i provođenje sustava kvalitete te njihovom izobrazbom iz područja kvalitete
10.osvajanjem novih tržišta u smislu povećanja prodaje postojećim kupcima, a posebno povećanjem prodaje kod novih kupaca
11. osiguranjem potrebnih sredstava i opreme neophodne za kvalitetno ispunjavanje zahtjeva kupaca
12. racionalnim korištenjem svih resursa poduzeća
13. povećanjem proizvodnosti i stalnim uklanjanjem svakog oblika rasipanja
14. stalnim razvojem novih proizvoda i usluga te brzim i pravodobnim prihvaćanjem radikalnih promjena u djelatnosti
15. uspostavom pogodnih oblika suradnje s tvrtkama s kojima će se bolje iskoristiti postojeći odnosi s kupcem ili nadopuniti djelatnost.